Retourneren, ruilen en garantie

Retourneren
Indien het product niet aan de verwachtingen voldoet dan heeft u het recht tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen de bestelling te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals tot 14 dagen om (een gedeelte van) de bestelling te retourneren. Om gebruik te maken van uw herroepingrecht kunt u contact opnemen met info@julci.nl zodat wij u een retourformulier kunnen toesturen. 

Spenen van BIBS kunnen uit hygiënisch oogpunt helaas niet geruild worden.

Overige producten kunnen alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Dit is inclusief alle (aangehechte) accessoires. Wanneer een geretourneerd product niet aan deze voorwaarden voldoet dan zullen wij contact met u opnemen; in dit geval kunnen wij niet overgaan tot terugbetaling. Wanneer de orde in goede staat is ontvangen, zullen wij deze beoordelen en verwerken. Binnen 5 werkdagen na ontvangst retour zullen wij overgaan tot de terugbetaling.

De kosten voor de retourzending zijn voor de klant, deze bedragen circa €6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Kwijtraken van een geretourneerd pakket is voor de rekening van de klant. Vraagt u hierom altijd om een track&trace code bij het postkantoor. Hiermee kunnen we ten alle tijden nagaan wat er met het pakket is gebeurd.  

Het pakket kan geretourneerd worden aan:

JULCI
Mouterspad 250
1383 DK Weesp

LET OP: Dit is GEEN bezoekadres en u kunt het pakket hier dus ook niet zelf afleveren.

Indien wij u een verkeerd product toesturen, neem dan contact op via info@julci.nl. Wij zullen de retourkosten voor onze rekening nemen en u kosteloos het juiste product opsturen.

Ruilen
Het is niet mogelijk om een product om te ruilen. U kunt het product retourneren op de hierboven beschreven wijze en een nieuwe bestelling plaatsen.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.Indien u een product koopt bij JULCI valt dit onder de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product in alle redelijkheid aan de verwachtingen van de consument moet voldoen. Het product vertoont hierbij geen gebreken die niet te verwachten zijn bij normaal gebruik.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wij geven geen garantie op producten die gebruikt zijn. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met de staat van een product dan verzoeken wij je een e-mail met een omschrijving van de klacht en een foto te sturen naar info@julci.nl Je ontvangt zo snel mogelijk van ons een reactie.